Leedu rõivamüüja lõpetas eelmise aasta 7,7-protsendilise käibekasvuga ja plaanib sama suurusjärgu võrra käivet kasvatada ka alanud aastal.
- Apranga on Zara brändi edasimüüja Baltimaades. Foto: Reuters/Scanpix
Täna avaldatud börsiteate järgi ulatus Apranga Groupi müügitulu 2016. aastal 214,2 miljoni euroni. Seejuures oli ettevõtte IV kvartali müügitulu 60,4 miljonit eurot ehk 5,9% protsenti rohkem kui 2015. aasta samas kvartalis ning detsembrikuu müügitulu 20,4 miljonit eurot ehk 8,4% rohkem kui 2015. aasta samas kuus.
Märkimisväärse käibekasvu andsid Aprangale 2016. aastal Eestis tegutsevad poed. Grupi kogukäive Eestis oli 36,3 miljonit eurot ehk 22,7% kõrgem kui 2015. aastal. Müügitulu
Lätist kasvas aastaga 5,4% ehk 51,1 miljoni euroni ning
Leedust 4,9% ehk 126,8 miljoni euroni.
2017. aastaks planeerib Apranga Group müügituluks 230 miljonit eurot ehk 7,4% suurust kasvu võrreldes lõppenud aastaga.
Ettevõte avas 2016. aastal 17 kauplust, ehitas ümber 4 ja sulges 3 kauplust.
Apranga aktsiahind pole aasta lõikes oluliselt muutunud ja täna sulgus aktsia Vilniuse börsil 2,59 euro tasemel.
Täna avaldatud börsiteate järgi ulatus Apranga Groupi müügitulu 2016. aastal 214,2 miljoni euroni. Seejuures oli ettevõtte IV kvartali müügitulu 60,4 miljonit eurot ehk 5,9% protsenti rohkem kui 2015. aasta samas kvartalis ning detsembrikuu müügitulu 20,4 miljonit eurot ehk 8,4% rohkem kui 2015. aasta samas kuus.
Märkimisväärse käibekasvu andsid Aprangale 2016. aastal Eestis tegutsevad poed. Grupi kogukäive Eestis oli 36,3 miljonit eurot ehk 22,7% kõrgem kui 2015. aastal. Müügitulu
Lätist kasvas aastaga 5,4% ehk 51,1 miljoni euroni ning
Leedust 4,9% ehk 126,8 miljoni euroni.
2017. aastaks planeerib Apranga Group müügituluks 230 miljonit eurot ehk 7,4% suurust kasvu võrreldes lõppenud aastaga.
Ettevõte avas 2016. aastal 17 kauplust, ehitas ümber 4 ja sulges 3 kauplust.
Apranga aktsiahind pole aasta lõikes oluliselt muutunud ja täna sulgus aktsia Vilniuse börsil 2,59 euro tasemel.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.