• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,64%38 270,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,09
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,64%38 270,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,09
  • 15.01.18, 21:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ford panustab elektriautodesse 11 miljardit

Ford teatas, et tahab järgmise nelja aasta jooksul tulla välja elektriautode ja hübriidide laia mudelivalikuga ning investeerida sellesse valdkonda 11 miljardit dollarit, vahendab CNBC.
Ford Focus
  • Ford Focus Foto: EPA
Aastaks 2022 peaks Fordi mudelivalikusse lisanduma suisa 40 hübriidi ja elektriautot, millest 16 saavad olema elektrimootoriga neljarattalised.
Sealjuures on Fordi juhtkond varasemalt lubanud, et aastaks 2020 on ettevõte investeerinud elektriautode ja hübriidide tehnoloogiasse ning neljarattaliste tootmisse kokku 4,5 miljardit. Täna välja käidud 11 miljardit on seega suur kulutuste tõus.
Fordi juht Jim Hackett ütles möödunud aasta oktoobris, et järgmise viie aasta jooksul püüab autotootja kokku tõmmata kultusi suisa 14 miljardi dollari jagu ning püüab oma tootmisfookuse senistelt sedaankerega ning sisepõlemismootoriga autodelt suunata veokitele ning elektriautodele.
“Me võtame oma kõige ikoonilisemad autod ning paneme neile elektrimootori peale,” on Ford lubanud. “Kui me tahame olla elektriautode turul edukad, peame me seda tegema läbi oma kõige populaarsemate autode.”
Suurematest autotootjatest on oma kindla sihiku elektriautodele välja öelnud näiteks General Motors, Toyota ja Volkswagen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele