Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Apranga kasvab aeglaselt
Apranga müügitulemused jäid augustis möödunud aastaga võrreldes pea samale tasemele, kasvades 0,5%.
Apranga esindab Baltimaades paljude teiste seas ka Zara kaubamärki. Foto: Reuters/Scanpix
Käive jäi möödunud kuul 21 miljoni euro juurde. Perioodil jaanuarist augustini oli Apranga käive 141,2 miljonit eurot, kasvades aastaga 1,5%.
Aasta esimese kaheksa kuu jooksul näitas suurimat edenemist Apranga Eesti äri, kus käive kasvas 3,7%. Leedus jäi kasv 1,3% ja Lätis 0,4% juurde.
Apranga poeketti kuulub praegu 182 kauplust, millest 110 asub Leedus, 43 Lätis ja 29 Eestis. Kaupluste kogupindala on 84 100 ruutmeetrit, vähenedes aasta varasema ajaga 0,5%.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.