Apranga müügitulemused jäid augustis möödunud aastaga võrreldes pea samale tasemele, kasvades 0,5%.
- Apranga esindab Baltimaades paljude teiste seas ka Zara kaubamärki. Foto: Reuters/Scanpix
Käive jäi möödunud kuul 21 miljoni euro juurde. Perioodil jaanuarist augustini oli Apranga käive 141,2 miljonit eurot, kasvades aastaga 1,5%.
Aasta esimese kaheksa kuu jooksul näitas suurimat edenemist Apranga Eesti äri, kus käive kasvas 3,7%. Leedus jäi kasv 1,3% ja Lätis 0,4% juurde.
Apranga poeketti kuulub praegu 182 kauplust, millest 110 asub Leedus, 43 Lätis ja 29 Eestis. Kaupluste kogupindala on 84 100 ruutmeetrit, vähenedes aasta varasema ajaga 0,5%.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.