Teabefirma Thomson Reutersi andmetel kasvas läbi müüdud Nike toodete hulk Ameerika jalgpalluri Colin Kaepernicki reklaamikampaania järel hüppeliselt.
- Nike reklaamtahvel New Yorgis Foto: Scanpix / AFP
3. kuni 13. septembril kasvas läbi müüdud toodete arv kampaaniale eelnenud kümne päevaga võrreldes tervelt 61%. Ostutuhina tõttu sai sporditarvete tootja vähendada ka allahindluste arvu.
Septembri alguses avalikustatud reklaamikampaania vastuolulisuse põhjuseks oli selle nägu: Ameerika jalgpallur Colin Kaepernick, kes on pälvinud ohtralt tähelepanu ja ka palju kriitikat, sest mees hakkas 2016. aastal põlvitama mängude eel kostva rahvushümni ajal, et protesteerida seeläbi mustanahaliste vastu suunatud politseivägivalla vastu.
Esimese reklaampildi avalikustamise järel kukkus Nike aktsia mõneks päevaks umbes 2,5% madalamale, ent on nüüdseks kallinenud augustiga võrreldes juba 7%. Algse furoori ajal sattus Nike põgusalt ka president Trumpi sihikule, kuna riigijuht on süüdistanud Kaepernicki protesti tõttu hümni ja riigi solvamises.
Nike väärtpaber on neljapäeval kerkinud pisut rohkem kui 1% kõrgemale.
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.