• OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • 20.09.18, 21:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vastuoluline reklaam paisutas Nike toodete läbimüüki

Teabefirma Thomson Reutersi andmetel kasvas läbi müüdud Nike toodete hulk Ameerika jalgpalluri Colin Kaepernicki reklaamikampaania järel hüppeliselt.
Nike reklaamtahvel New Yorgis
  • Nike reklaamtahvel New Yorgis Foto: Scanpix / AFP
3. kuni 13. septembril kasvas läbi müüdud toodete arv kampaaniale eelnenud kümne päevaga võrreldes tervelt 61%. Ostutuhina tõttu sai sporditarvete tootja vähendada ka allahindluste arvu.
Septembri alguses avalikustatud reklaamikampaania vastuolulisuse põhjuseks oli selle nägu: Ameerika jalgpallur Colin Kaepernick, kes on pälvinud ohtralt tähelepanu ja ka palju kriitikat, sest mees hakkas 2016. aastal põlvitama mängude eel kostva rahvushümni ajal, et protesteerida seeläbi mustanahaliste vastu suunatud politseivägivalla vastu.
Esimese reklaampildi avalikustamise järel kukkus Nike aktsia mõneks päevaks umbes 2,5% madalamale, ent on nüüdseks kallinenud augustiga võrreldes juba 7%. Algse furoori ajal sattus Nike põgusalt ka president Trumpi sihikule, kuna riigijuht on süüdistanud Kaepernicki protesti tõttu hümni ja riigi solvamises.
Nike väärtpaber on neljapäeval kerkinud pisut rohkem kui 1% kõrgemale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele