Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ameerika kaubamajaketid pidid kasumiprognoose kärpima
Kohl’si kaubamajakett ja J.C. Penney rõivapood teatasid neljapäeval, et jäid pühadeaegse müügi osas ootustele alla, mis näitab, et traditsioonilised jaemüüjad jäid hätta e-kaubanduse poolt tuleva konkurentsiga, kirjutab Reuters.
Kohl'si kaubamaja Massachussettsi osariigis USA-s. Foto: Brian Snyder/Reuters
Kohl’s prognoosib, et terve majandusaasta kasum tuleb juba varem allapoole toodud kasumiootuse vahemiku alumisse serva. Kohl’si aktsia tuli neljapäeval uudise peale 9% allapoole.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.