• OMX Baltic0,69%282,9
  • OMX Riga0,5%876,1
  • OMX Tallinn0,99%1 784,39
  • OMX Vilnius0,53%1 110,02
  • S&P 5001,77%5 946,25
  • DOW 301,73%43 252,08
  • Nasdaq 2,26%19 474,13
  • FTSE 1001,12%8 293,61
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,86
  • OMX Baltic0,69%282,9
  • OMX Riga0,5%876,1
  • OMX Tallinn0,99%1 784,39
  • OMX Vilnius0,53%1 110,02
  • S&P 5001,77%5 946,25
  • DOW 301,73%43 252,08
  • Nasdaq 2,26%19 474,13
  • FTSE 1001,12%8 293,61
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,86
  • 23.01.20, 18:47

Investorid rõõmustasid kasumihüppe teinud Tallinna Kaubamaja üle

Tallinna Kaubamaja teatas täna börsile, et 2019. aasta neljandas kvartalis suutis ettevõte kasvatada käivet 5,6 protsenti ja kasumit 22 protsenti võrreldes sama perioodiga aasta varem, aktsiakasum kasvas 0,35 eurole.
Viimase nelja kuu jooksul on Tallinna Kaubamaja aktsia hind tõusnud 12%, ettevõtte kiireim kasvusuund on automüük, kuid suurimat tulu teenitakse endiselt supermarketitest.
  • Viimase nelja kuu jooksul on Tallinna Kaubamaja aktsia hind tõusnud 12%, ettevõtte kiireim kasvusuund on automüük, kuid suurimat tulu teenitakse endiselt supermarketitest. Foto: Liis Treimann
Grupi 2019. aasta puhaskasum oli 717,2 miljoni eurose käibe juures 31,1 miljonit eurot, mis on aasta varasemaga võrreldes 2,3 protsenti kõrgem. Viiest tegevusalast suurima kasvu tegi läbi autokaubanduse segment, kasvatades neljandas kvartalis käivet varasema aasta sama ajaga võrreldes üle 38 protsendi ja aastases lõikes 13,4 protsenti. Kõige halvemini läks jalatsikaubanduses. Neljandas kvartalis toimus küll väike kasv, kuid aasta lõikes kukkus jalatsite müük 9,6 protsenti.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 23.01.20, 16:47
Tallinna Kaubamaja teatas ajaloo tugevaimast kvartalist
2019. aasta neljanda kvartaliga teenitud müügitulu ja puhaskasum ületasid mulluseid vastavalt 5,6% ja 22%.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele