Vaatamata Tallinna Kaubamaja Grupi e-kanalite müügimahtude märkimisväärsele kasvule jäävad kontserni müügitulud lähikuudel alla 2019. aasta numbritele, teatas ettevõte börsile.
- Eriolukorra piirangud survestavad Tallinna Kaubamaja Grupi kontserniülest kasumit. Foto: Liis Treimann
Negatiivne mõju on väiksem supermarketite segmendis, kus toidu- ja esmatarbekauplused on avatud. Müügitulude suuremat kahanemist on oodata jalatsite, kaubamajade ja autode segmendis, teatas börsifirma.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.