Ida-Euroopa turgudel toimetava pesutootja Silvano Fashion Groupi juhi Jarek Särgava sõnul on tänavune müük pessimistlikke prognoose ületanud, kuid tuleviku puhul on endiselt üleval teadmatus, rääkis ta tänasel aktsionäride koosolekul.

- Silvano Fashion Groupi juht Jarek Särgava ettevõtte aktsionäride koosolekul. Foto: Andres Haabu
"Üllatavalt hästi. Positiivsemalt, kui mu prognoos oli," kommenteeris Särgava aktsionäridele müüki põhiturgudel, milleks on Venemaa, Valgevene, Ukraina, muud SRÜ riigid ja Balti riigid. Esimeselt kolmelt turult tuli mullu 90% müügitulust. Palju oleneb tema sõnul nüüd suvekuude ilmast ning sügisest, mil saab selgemaks viiruse edasine mõju majandusele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müümine on omaniku jaoks kaalukas otsus, mis võib ette tulla vaid korra elus. See võib tähendada uue vabaduse algust – rohkem aega perele, vähem stressi ja võimalust pühenduda uutele projektidele ja väljakutsetele. Samas on müük strateegiline samm, mis nõuab läbimõeldud otsustamist. Millal on õige aeg oma ettevõte maha müüa? Millised märgid viitavad sellele, et võiksid seda võimalust kaaluda?