Üks endise Top Geari saatejuhi Jeremy Clarksoni teooria peab paika: kui Ferraril vormel ühes hästi ei lähe, siis autode müük õitseb.
- Laupäeval toimus uue Ferrari 296 GT3 esitlus 24-tunnise võistlusel Spa-s, Belgias. Foto: Reuters/Scanpix
Vaatamata muredest maailmamajanduse pärast, teatas Ferrari viimase kvartali rekordilisest käibest ja kasumist. Tugevast nõudlusest tingitud uute Ferraride tellimuste arv tõi kaasa uue rekordi, suurendas puhaskasumit 22% võrra 251 miljoni euroni ning tulud kasvasid veerandi võrra 1,3 miljardi euroni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ferrari Eesti esinduse juht Torsten Kihlmann ütles, et Eesti ostja eelistab soetada endale uue superauto, suur osa kasutatud isenditest rändab aga Kesk-Euroopasse.
Šveitsi panga UBSi analüüsimeeskond kommenteeris uut Ferrari strateegilist plaani, öeldes, et Ferrari ärimudel on „tugev nagu ikka," vahendab MT Newswires.
Ferrari Eesti esinduse juhi Torsten Kihlmani sõnul on Eesti osutunud palju edukamaks turuks, kui ta alguses lootis. Ainuüksi eelmise aasta eesmärk sai ületatud pea kahekordselt.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.