Kui veel neljapäeva öösel teatas PRFoods 11,1 miljoni euro suurusest kahjumist, siis reedel avaldatud börsiteatega oli ettevõtte kahjum vähenenud 7,7 miljonile eurole.
Kui veel päev varem oli kalakasvataja PRFoodsi kahjum aasta varasemaga võrreldes kahekordne, siis reedeks oli ettevõtte juht Indrek Kasela oma korrastatud aruandega 3,4 miljonit sellest minema pühkinud. Foto: Liis Treimann
Värskeima aruande järgi on üle poole kahjumist Soome üksuse müügist tulnud firmaväärtuse allahindamine 4 miljoni euro võrra. Pärast kahjumliku ettevõtte müüki keskendub PRFoods ettevõtte juhi Indrek Kasela sõnul kalakasvatusele ja Ühendkuningriigi tootmisüksusele.
Tallinna börsi põhinimekirjas noteeritud PRFoods suurendas aastaga kahjumit 11 miljoni euroni, olles aasta varem olnud kahjumis 5,1 miljoni euroga. Enim kahjusid pidi PRFoods vastu võtma Soome turult.
Toiduainetööstuse ettevõte PRFoods on kolme kvartaliga saanud 5,5 miljonit eurot puhaskahjumit, kuid ettevõtte juht näeb tulevikku helgemas toonis, teatas ettevõte börsile.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.