• OMX Baltic−0,09%261,53
  • OMX Riga0,27%874,46
  • OMX Tallinn−0,29%1 679,31
  • OMX Vilnius0,05%1 011,04
  • S&P 500−0,24%5 724,58
  • DOW 30−0,48%42 110,78
  • Nasdaq −0,33%18 060,09
  • FTSE 100−1,01%8 236,95
  • Nikkei 225−4,8%37 919,55
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,47
  • OMX Baltic−0,09%261,53
  • OMX Riga0,27%874,46
  • OMX Tallinn−0,29%1 679,31
  • OMX Vilnius0,05%1 011,04
  • S&P 500−0,24%5 724,58
  • DOW 30−0,48%42 110,78
  • Nasdaq −0,33%18 060,09
  • FTSE 100−1,01%8 236,95
  • Nikkei 225−4,8%37 919,55
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,47
  • 11.08.23, 22:35

Ameerika suurimad kaubamärgid mõtlevad uuesti hinnatõusule

Pandeemiaaegset ajaloolist hinnatõusu põhjendasid Ameerika suurimad tarbijabrändid sellega, et COVID šokeeris majandust ja äritegevuse kulud kasvasid. Nüüd, kui need mõjutajad on vaibumas, on märke, et tarbijad on vähem valmis maksma, vahendas Yahoo Finance.
Procter & Gamble juhi sõnul rõhutatakse tarbijatele toodete väärtust, et kõrgest hinnast hoolimata nende tähelepanu püüda.
  • Procter & Gamble juhi sõnul rõhutatakse tarbijatele toodete väärtust, et kõrgest hinnast hoolimata nende tähelepanu püüda. Foto: Reuters/Scanpix
Kuna tööturud lõdvenevad ja hinnasurve leeveneb, on mõnede suurimate esmatarbekaupadega tegelevate ettevõtete mahud vähenenud. See viitab, et tarbijad jätavad kõrgemate hindadega kauba ostmata, suunduvad omakaubamärkide poole või säästavad raha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele