Barkingu järjekorras teine rahastuskampaania Funderbeami platvormil tõstatas minu jaoks olulise küsimuse ning tegi selgeks, et platvormil kauplevate osakute hind järgnevate rahakaasamiste puhul ei pruugi liiga palju rolli mängida.
- Barkingu kaasasutaja juht Kustas Kõiv. Foto: Andras Kralla
21. aprillil lõppenud märkimisperioodiga algselt minimaalselt 400 000 eurot kaasama läinud Barking tõstis lõpuks kaasatava raha piiri 1,5 miljoni euroni, sai kampa vajalikud investorid ning astus suure sammu edasi enda äri arendamisel. Sealjuures pakuti uusi aktsiaid ligi 50% odavama valuatsiooni pealt ehk 50% odavamalt, kui viimati osakud järelturul kauplesid. Huvi oli suur ning indikatsioone tuli kokku 5,27 miljoni euro eest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.