Pandeemiast tingitud kriisis peavad krediidiasutused eriliselt hoidma ja väärtustama klienti, mitte karistama hätta sattunud lojaalsust, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Äripäeva meelest tuleks krediidiasutustel praeguses kriisis olla otsuseid langetades kliendisuhetes võimalikult paindlik ja inimlik ning püüda vältida jäiku lahendusi, mis kahjustavad muu hulgas usaldusväärsust. Pankadele ei tule kindlasti perspektiivis kasuks, kui avalikkuse ette jõuavad lood sellest, kuidas koroonakriisis igasuguse käibe kaotanud ettevõtted või töö kaotamisega silmitsi seisvad eraisikud on tundnud, et neile ei tulda vastu või neisse suhtutakse liiga karmilt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Laenumakse kerkiks 900 eurolt 2000 eurole
Turisminduses töötanud ja kriisi tõttu sissetuleku kaotanud pereisa tabas ebameeldiv üllatus, kui ta 2002. aastal võetud kodulaenule Luminori pangast maksepuhkust taotles.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.