Auto soetamine ja kasutamine on viimase paari aastaga hoogsalt kallinenud ning ehkki leidub ka optimistlikumaid prognoose, tõotab laialt levinud arvamuse kohaselt nähtavas tulevikus inimeste rahakotile veelgi koormavamaks kujuneda. Tegelikult on isikliku transpordivahendi omamisega seonduv tegemas ühiskondades läbi veelgi ulatuslikumaid muutusi, mille mõju ei maksa alahinnata. Ka poliitikas.
Ehkki uute sõiduautode müük kukkus mullu aasta varasemaga võrreldes 9%, majanduses on keerulised ajad ning autod läinud tempokalt kallimaks, püsib Eesti ühe suurima müüja Elke Grupi tegevjuht Taavi Lepik ettevaatlikult optimistlik. Tema juttu mööda paistavad praegused raskused ja muutused avalikkuses suurematena kui äri seestpoolt vaadates.
Uued autod on peamiselt rohepöördest tulenevalt läinud tempokalt kallimaks ning nende luksuskaubaks muutumine jätkub. Eestlased võiksid avastada väiksemad autod, sellistega sõitmine pole mitte üksnes mõistlik, vaid ka tore, leiab Auto 100 juhatuse liige Jussi Pärnpuu.
Uute autode kallinemise tingivad üha vähem toorme kallinemine ja tarneraskused ning aina enam rohepööre, selgitas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu tegevjuht Arno Sillat.
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.