Miks domineerivad rõivadisainis riigid nagu Itaalia ja Prantsusmaa, kus suurema osa ajast riideid nii väga vaja polegi. Seal paistab päike ja on soe. Seevastu Eesti, kus vastupidi, enamus aastaajast on kas külm või rõske ning sisuliselt pole riieteta elu võimalik, on rõivadisain kusagil sügaval tagaplaanil.
Prantslased võivad ju olla pitsimeistrid, aga mida teavad nad enamat üleriietest, kui Eestimaa sügistalves karastunud meistrid? Tõesti, üheks selgituseks on kultuur, traditsioonid. Kuid ilmselt on see ka üks näide, kus me alahindame oma oskusi ega näe potentsiaali või nišši, mis meis enesest on juba olemas. Peaksime ehk neid rohkem endale teadvustama ning enda kasuks pöörama. Hea näide on siis teadmised põlevkivist ja vastavast tehnoloogiast, milles oleme maailmas ilmselt liidrid. Eestil on maailmale palju pakkuda, kui me vaid ise selle ära tunneks.
Autor: Harry Tuul, Harry Tuul
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.