• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 09.12.24, 10:00

Obskuurne majandus: snoobi efekt tegi kunagi paksuks, nüüd sunnib kõhnaks

00:00
  • Linda EensaarLinda Eensaar
Obskuurne majandus: snoobi efekt tegi kunagi paksuks, nüüd sunnib kõhnaks

"Kui kõigil on, siis mina enam ei taha!" Selline fenomen on majandusteaduses täitsa kaardistatud ning selle nimi on snoobi efekt. Mis see täpselt on ning mismoodi on see maailma muutnud?

Näiteks etteruttavalt võib öelda, et tänu snooblusele on Euroopa köök ja maitsetekultuur selline nagu ta on. Ning kas see sama efekt võiks mõjutada ka praegust kurikuulsat Ozempicu-moodi? Jah, see kõik on snoobi efektiga seotud. Kuulake saatest "Obskuurne majandus". Saatejuht on Linda Eensaar

Fotol kaader filmist "Twilight: New Moon", mis sai pärast filmi linastumist snoobluse meemiks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele