• OMX Baltic−0,08%267,76
  • OMX Riga−1,21%867,41
  • OMX Tallinn−0,26%1 714,06
  • OMX Vilnius0,28%1 046,09
  • S&P 5000,48%6 079
  • DOW 300,55%44 950,51
  • Nasdaq 1,13%19 700,68
  • FTSE 100−0,28%8 335,81
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,44
  • OMX Baltic−0,08%267,76
  • OMX Riga−1,21%867,41
  • OMX Tallinn−0,26%1 714,06
  • OMX Vilnius0,28%1 046,09
  • S&P 5000,48%6 079
  • DOW 300,55%44 950,51
  • Nasdaq 1,13%19 700,68
  • FTSE 100−0,28%8 335,81
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,44
  • 13.02.19, 11:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks Põhjala müüb välismaal rohkem kui Eestis?

Külas oli Peeter Keek Põhjala pruulikojast. Tegime juttu sellest, kuidas väike pruulikoda välisturgudel tegutseb. Praegu ekspordib Põhjala oma tooteid 35 riiki.
Peeter Keek Põhjala pruulikojast rääkis, kuidas väikepruulikoda välisturgudel tegutseb. Praegu ekspordib Põhjala oma tooteid 35 eksporditurule.
  • Peeter Keek Põhjala pruulikojast rääkis, kuidas väikepruulikoda välisturgudel tegutseb. Praegu ekspordib Põhjala oma tooteid 35 eksporditurule. Foto: Andras Kralla
Rääkisime ka Eesti Pangale uue presidendi valimisest ja kiiresti kasvavatest ettevõtetest ehk gasellidest.
Kõnelesime ka sellest, et kuigi Eestis on internetile hea ligipääs, on eestlased e-ostlejatena teiste Euroopa riikidega võrreldes tagasihoidlikud. Miks see nii on ning kuidas võiksid ettevõtjad oma kliente motiveerida e-kanaleid kasutama, rääkis DPD Eesti e-kaubanduse ärisuuna juht Margot Posti.
Saatejuhid Aivar Hundimägi ja Rivo Sarapik.
Kuulake hommikuprogrammi Äripäeva uuest podcast'ide keskkonnast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.24, 08:00
Motiveerimise kunst: boonusmeetmed tagavad tööandjale rahuloleva töötaja
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele