Eile lõppes kuues Unistuste Tööandja konkurss, mis keskendub tööandja brändi teadlikule loomisele ja kommunikatsioonile, saame teada, kes ja milliste tugevuste alusel võitis ning milliseid komptentse nõuab kõneka tööandjabrändi loomine.
- Anu-Mall Naarits. Foto: Meeli Küttim
Arutleme sel teemal turundusguru Anu-Mall Naaritsaga.
Hommikuprogrammis on külas ka Tallinna Kunstihoone juht Taaniel Raudsepp, kes räägib, miks Eesti on atraktiivne sihtriik maailmatasemel kuraatoritele. Arutleme, kuidas vilgas rahvusvaheline kunstielu Eesti majandusele ja ühiskonnale tervikuna mõjub.
Masinõppe ja andmeteaduse kompetentsikeskuse Stacc OÜ juhi Kristjan Eljandiga tuleb juttu sellest, kuidas tehisintellekti üha rohkem tööprotsessidesse ja juhtimisse juurutada.
Hommikuprogrammi saab järele kuulata
siit.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.