Äripäeva raadiosaates "Globaalne pilk" uurisime, kuidas turundada enda ettevõtte tooteid ja teenuseid rahvusvahelistel messidel. Kui palju riik kulutab ettevõtete globaalsetel messidel käimisele ning mille järgi neid ettevõtteid välja valitakse ja kui palju ettevõtted ise sel juhul rahaliselt panustama peavad?
- Fortumo juhatuse liige Andrei Dementjev (vasakul) ja EASi ettevõtluskeskuse direktor Tanel Rebane. Foto: Liis Amor
Samuti uurisime, kui palju on abi riigi poolt saadetud diplomaatidest messidel lobitööd tehes, et aidata ettevõtetel luua uusi sidemeid.
Saates oli külas mobiilimakselahendusi pakkuva Fortumo juhatuse liige Andrei Dementjev. Fortumo osaleb aastas mitmel messil ja jagab nüüd oma kogemusi. Külas oli ka EASi ettevõtluskeskuse direktor Tanel Rebane.
Saadet juhtis Liis Amor.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.