Äripäeva raadiosaates "Eetris on Tallinna Ülikool" rääkisime, kus esitatav ja milline reklaam jääb kõige rohkem meelde, kuidas reklaami müüa ja reklaamiharidusest.
- Reklaamiteooria lektor Tiina Hiob Foto: Erakogu
Saates oli külas reklaamiteooria lektor Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituudis, reklaamiekspert Tiina Hiob.
Saadet juhtis Liis Amor.
Saade valmib koostöös Tallinna Ülikooliga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.