Kevadhooaja viimases saates on külaliseks Uuskasutuskeskuse juht Katriin Jüriska, et arutleda protsesside ja inimeste juhtimise üle. See jaotus on muidugi tinglik, sest tihti käivad need kaks käsikäes. Lisaks tuleb juhil juhtida ka iseennast.
- Uuskasutuskeskuse juhi Katriin Jüriska sõnul peab juht hoolega jälgima oma meeleseisundit. Foto: Erakogu
“Juht peab alustama endast ning mõistma, et tema meeleseisund ja hoiakud peegelduvad tiimi peal. Oluline on, kuidas me asju mõtestame, näiteks muutuste puhul tasub oma hirm pöörata põnevuseks, ” ütleb Jüriska.
Milline on Katriin Jüriska kogemus nende väljakutsetega, olles viimased kümme aastat üles ehitanud ja arendanud Uuskasutuskeskuse ketti? See selgub saatest.
Saatejuht SpeakSmarti koolitaja ja arutelujuht Siim Vahtrus. Saade valmib koostöös SpeakSmartiga.
Kuula saadet Äripäeva raadio podcastid'e keskkonnast siit:
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.