Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Virtuaal- ja liitreaalsuse pealetung turunduses on vältimatu
Äripäeva raadiosaates "Eetris on Tallinna Ülikool" tuli juttu uutest turundustrendidest eeskätt hariduses ja saime teada, kuidas uusi sisseastujaid ülikooli meelitatakse.
Tallinna Ülikooli turundusjuht Kadri Kiigema Foto: Liis Amor
Külas oli Kadri Kiigema, kes on andragoogika bakalaureuse ja haridusjuhtimise magistriõppe vilistlane ning TLÜ turundusjuht, turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.