Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kui palju e-kaubandus mõjutab kaubanduskeskusi?
Astri Grupi nõukogu liige Silver Hage ja Colliers Internationali partner Margus Tinno arutlevad selle üle, kas kaubanduskeskused peaksid tundma muret e-kaubanduse arengu pärast ning kuidas on mõlemal võimalik edukalt toimetada.
Colliers Internationali partner Margus Tinno, saatejuht Art Lukas ja Astri Grupi nõukogu liige Silver Hage arutlevad saates "E-kaubanduse areng ja tulevik", kuidas saavad edukalt toimetada nii kaubanduskeskused kui ka veebipoed. Foto: Maarit Eerme
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.