Investeerimine välisriiki on pikaajalise suhte loomine ja seda tuleb silmas pidada ka ärikoostöö tegemisel, räägiti raadiosaates "Argumenteeritud juhtimine".
- EASi Välisinvesteeringute keskuse direktor Raido Lemberi (vasakul) sõnul muutub maailm väga kiiresti ja sellega peab sammu pidama. Foto: Erakogu
Kas argumenti võiks pidada universaalseks rahvusvaheliseks suhtluskeeleks, millest kogu maailm saab ühtemoodi aru? Sellele küsimusele vastab EASi Välisinvesteeringute keskuse direktor Raido Lember, kellega arutati eri kultuuride ärikeskkonnas argumendi kasutamist.
Kas argumendi olemus on universaalne? Kas piisab tugevast argumendist või millega peaks erinevate kultuuride juures veel arvestama?
Saatejuht on Siim Vahtrus. Saade valmib koostöös SpeakSmartiga.
Kuula saadet siit:
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.