Investeerimine välisriiki on pikaajalise suhte loomine ja seda tuleb silmas pidada ka ärikoostöö tegemisel, räägiti raadiosaates "Argumenteeritud juhtimine".
- EASi Välisinvesteeringute keskuse direktor Raido Lemberi (vasakul) sõnul muutub maailm väga kiiresti ja sellega peab sammu pidama. Foto: Erakogu
Kas argumenti võiks pidada universaalseks rahvusvaheliseks suhtluskeeleks, millest kogu maailm saab ühtemoodi aru? Sellele küsimusele vastab EASi Välisinvesteeringute keskuse direktor Raido Lember, kellega arutati eri kultuuride ärikeskkonnas argumendi kasutamist.
Kas argumendi olemus on universaalne? Kas piisab tugevast argumendist või millega peaks erinevate kultuuride juures veel arvestama?
Saatejuht on Siim Vahtrus. Saade valmib koostöös SpeakSmartiga.
Kuula saadet siit:
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.