Kui hea on Eesti e-poodide disain ja klienditeenindus?
E-kaubanduse teemalises saates räägivad Dive Groupi projektijuht Marilyn Uleksin ning Futurist Estonia UX disainer ja partner Andres Kostiv disainist ja klienditeenindusest, mida nad kogesid, kui analüüsisid põhjalikult 57 Eesti e-poodi.
Art Lukas Maksekeskusest (vasakul), Dive Groupi projektijuht Marilyn Uleksin ja Futurist Estonia UX disainer ja partner Andres Kostiv. Foto: Kaubandus.ee
Saadet "E-kaubanduse areng ja tulevik" juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.