• OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 10.11.20, 07:39

Turundusanalüütik: paljud ei tee lihtsaid asju

Paljud ettevõtted koguvad suurandmeid, kuid ei kasuta neid, ütles analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik.
Erinevalt paljudest teistest on Rimi hea näide, kuidas kliendiga suhelda personaalselt, väidab turundusanalüütik Raul Leppik.
  • Erinevalt paljudest teistest on Rimi hea näide, kuidas kliendiga suhelda personaalselt, väidab turundusanalüütik Raul Leppik. Foto: Liis Treimann
Leppik rääkis Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis, et kui tahta lojaalseid kliente, siis peaks tegema pigem personaalseid pakkumisi, mitte mõneprotsendilisi allahindlusi. Head näited Eestis on Rimi ja Selver, märkis Leppik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.02.25, 13:43
Tehnopoli AI kiirendisse käib uus värbamine
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele