Paljud ettevõtted koguvad suurandmeid, kuid ei kasuta neid, ütles analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik.

- Erinevalt paljudest teistest on Rimi hea näide, kuidas kliendiga suhelda personaalselt, väidab turundusanalüütik Raul Leppik. Foto: Liis Treimann
Leppik rääkis Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis, et kui tahta lojaalseid kliente, siis peaks tegema pigem personaalseid pakkumisi, mitte mõneprotsendilisi allahindlusi. Head näited Eestis on Rimi ja Selver, märkis Leppik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.