Columbus Eesti kaubanduse ja logistika digitaliseerimise ärisuunajuht Piret Masing (vasakul) ning Jungent ja VIA3L tarneahela arendusjuht Tiina Raide. Foto: Äripäev
Räägime sellest, kuidas maailma suurimad kaupmehed Amazon ja Walmart on oma tarneahela digitaliseerinud ja kui kaugel tänane Eesti tegelikkus sellest on.
Arutlusele all on ka tooteinfo digitaliseerimine, tagastuste ja kampaaniate planeerimine kaubanduses ning digiauditi võimalused.
Külalised on Columbus Eesti kaubanduse ja logistika digitaliseerimise ärisuunajuht Piret Masing ning Jungent ja VIA3L tarneahela arendusjuht Tiina Raide, saadet juhib Hando Sinisalu.
Kuula saadet siit:
Tarneahela digitaliseerimine kaubanduses parandab oluliselt efektiivsust
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.