Kui kauplused on olude sunnil suletud või on tegu hoopiski uudse teenusega, tuleb mängu e-kaubandus. E-kaubanduse rakendamisest ettevõttes räägib lillepoeketi Jardin tegevjuht Kaisa Moora.
- Lillepoeketi tegevjuhi Kaisa Moora sõnul on oluline rasketes oludes mitte rapsida. Foto: Erakogu
Jardinil on kolm e-poodi, igaühel oma erinev eesmärk: Jardin pakub lillede kullerteenust, Plantariumi taimi ja nende tarvikuid ning Metsporgandi lillede püsitellimuse teenust nii ettevõtetesse kui ka kodudesse. Kuulajani toob saade ettevõtte Jardin õppetunnid ja head näited, mis e-poe loomise ja arendamise juures kasuks tulevad.
Lisaks räägime värskete piirangute mõjust lillepoodidele ning mida tuleks teha, et ebakindlates oludes äri jätkata.
Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula saadet siit:
Lillepoeketi juht: e-kaubanduseks on mitmeid häid võimalusi
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.