Nordea Eesti töötajate arv on viie aastaga kasvanud 20 inimeselt 750 inimesele. Äripäeva raadiosaates räägime, kuidas on töötada niivõrd mitmekesises töökeskkonnas, ka sellest, millega juhid ja töötajad seoses rahvusvahelise tiimiga peavad igapäevaselt arvestama.
- Saatekülalised Nordea Eesti värbaja Eha Täht, klienditoe spetsialist Urmas Orek ja Nordea Eesti juht Tiina Käsi. Foto: Erakogu
Saatekülalised Nordea Eesti klienditoe spetsialist Urmas Orek, värbaja Eha Täht ja Nordea Eesti juht Tiina Käsi arutlevad ka väärtuste üle. Saatest kuuleb, kuidas on kujunenud Nordea Eesti bränd ning mille eest ettevõte ja selle töötajad seisavad.
Maikuu on Nordea Eestis mitmekesisuse tähistamise kuu. Kuuleme, millised on rahvusvahelise ja mitmekesise tiimi tugevad küljed, aga ka kaasnevad väljakutsed.
Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula saadet siit:
Nordea Eesti: iga töötaja peab saama olla parim versioon endast
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.