Inimesed otsisid eelmisel suvel reisipiirangute tingimustes mingit uut lõbustust ning Ameerika autod sobisid selleks hästi. Huvi oli lausa nii suur, et American Beauty salong müüdi paugupealt tühjaks, ütles omanik Karol Kikkas.
Vaatleme saates Ameerika autosid kui elustiili osa ja räägime nendega kaasnevatest stereotüüpidest, autode müügist ja Ameerika autode fännidest. Püüame aru saada, mis on see miski, miks paljud Ameerika autosid armastavad.
Äripäeva toimetuse esibensupea selgitab normaalsetele inimestele, miks Toyota GR Yaris ehk Toyota mootorispordi osakonna Gazoo Racingu loodud atleetversioon süütust väikeautost huvitab temasuguseid rohkem kui Ferrarid ja Porsched.
“Inimesed omavad põhjalikku ülevaadet sellest, mitu sammu nad päeva jooksul on teinud ja kui palju kaloreid kulutanud – aga kui küsida pealtnäha lihtsaid küsimusi ettevõtte andmete, süsteemide ja logide kohta, siis ollakse omadega ummikus,” möönab kodumaise ettevõtte ByteLife juht Janek Gridin murelikult.