Värskes Äripäeva raadio saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" on juttu e-kaupluste vestlusakendest ehk chat'idest.
- Testeshopi asutaja ja e-kaubanduse strateeg Signe Kõiv (vasakul), saatejuht Art Lukas ja Laptopid.ee juht Virgo Sikk räägivad seekordses saates, kuidas e-poodide vestlusaknad hästi tööle panna. Foto: Maarit Eerme
Testeshopi asutaja ja e-kaubanduse strateeg Signe Kõiv ja Laptopid.ee juht Virgo Sikk arutlevad selle üle, kui aktiivselt Eesti e-poed vestlusakent kasutavad ja miks see on vajalik igale e-poele. Vastuse saab ka küsimus, kas selle kaudu on võimalik saada müüki või hoopis seda kaotada? Millised on tüüpilised küsimused, millele vastata, ning kuidas teha kliendile chat'i kasutamine mugavaks. Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.