• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,58%5 951,7
  • DOW 301,28%43 965,98
  • Nasdaq 0,07%18 980,05
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,25
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,58%5 951,7
  • DOW 301,28%43 965,98
  • Nasdaq 0,07%18 980,05
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,25
  • 19.10.21, 16:00

Majutusettevõtja lõppenud suvest: käive kasvas 55%

Aegviidu lähistel asuva turismitalu Mustjõe Kõrtsitalu perenaise Evika Eljase sõnul suurenes nende käive võrreldes eelmise aasta suvekuudega tervelt 55%, kuid sellisel võrdlusel pole mõtet, sest tegu oli erakordse aastaga. Võrreldes viimase tavapärase ehk 2019. aasta suvekuudega oli käibe kasv siiski 20%, kuid perenaise sõnul kannatavad võrdlust ainult suvekuud. „Kui võrrelda mistahes muud perioodi 2019. aastaga, siis on kõik teised kuud miinuses. Käibe kasv puudutab vaid suvekuid,“ ütles ta saates "Turismitund".
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart nõustusid, et 2021. aasta suvi oli parem kui eelmine.
  • Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart nõustusid, et 2021. aasta suvi oli parem kui eelmine. Foto: Gregor Alaküla
Kuula saadet:

Seotud lood

Uudised
  • 07.10.21, 08:28
Siseturism tõi hotellidesse rohkem inimesi kui mullu
Augustis ööbis Statistikaameti andmetel Eestis 342 000 turisti, mis on 3% rohkem kui aasta varem samas kuus. Siseturistide arv suurenes nii eelmise kui ka üle-eelmise aasta augustiga võrreldes, välisturiste oli varasemast jätkuvalt vähem.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele