Vestlusringis osalesid (vasakult) moderaator Sirli Spelman, Elisa personalivaldkonna juht Kaija Teemägi, Alexela personalijuht Katrin Püks ja Kaubamaja teenindus- ja personalidirektori Piret Mårtensson. Foto: Raul Mee
Alexela personalijuhi Katrin Püksi sõnul on juhtidel info edastamisel suur roll. Ettevõttes on nad tema sõnul algatanud ka struktuurimuudatusi. Eesmärk on enam juhtida inim- ja väärtuspõhiselt. Tema sõnul jõuab juht rohkem inimestega tegeleda, kui on vähem alluvaid. Ühtlasi tõi ta välja, et ka uuringud on näidanud, et üks peamistest töötaja lahkumise põhjustest on juht.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.