Tänases "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu sellest, kui roheline on e‑kaubandus ning kuidas ta saab keskkonnale väiksema jalajälje jätta. Saatesse oleme sellel teemal kutsunud vestlema DPD Eesti tegevjuhi Remo Kirsi ja Eesti E‑kaubanduse Liidu tegevjuhi Tõnu Väädi.
- DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss, saatejuht Art Lukas ja Eesti E‑kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. Foto: Äripäev
Saates tuleb teiste seas ka juttu sellest, kuidas tarbijad valivad keskkonnasõbralikke e‑poode ning sellest, et e‑poed peaksid rohkem kommunikeerima sellest, kuidas nad enda tegevuses keskkonnasõbralikud on. Kui suurt rolli mängib keskkonnasõbralikus e‑kaubanduses pakend, transport ja tagastamine?
Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
Kuula saadet siit:
Roheline e-kaubandus, kuidas see võimalik on?
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.