"Digiturunduse praktikumi" saates on külas LeverUP Baltikumi juht Märt Jõesaar, kes räägib sellest, kuidas MTÜd saavad ennast edukalt turundada ning seeläbi ka annetuste hulka suurendada.
- Priit Kallas ja Mart Jõesaar. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu ka tegevuste automatiseerimisest, ürituste korraldamisest ning segmenteerimisest ja sõnumite saatmisest potentsiaalsetele annetajatele.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kuula saadet siit:
Tark turundus, mis aitab MTÜ-l rohkem annetusi koguda
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.