Impact Day korraldaja: sotsiaalne ettevõtlus on vaja lumepallina veerema lükata
Sotsiaalse ettevõtluse mõju võiks Eestis kasvada ning seda peaks paremini mõõtma hakkama, rääkis hommikuprogrammis jätkusuutliku ettevõtluse festivali Impact Day korraldaja Merili Ginter.
Praegu on Ginteri hinnangul Eestis sotsiaalse ettevõtlusega palju segadust. Kuigi kasumimarginaal ei ole tema sõnul sotsiaalses ettevõtluses nii oluline, siis üle poole kasumist peaks minema ühiskondliku probleemi lahendamisesse.
Jaekaubandus liigub üha enam digitaalsete lahenduste suunas, milles e-poed mängivad olulist rolli. „Ostu sooritamisel e-poest saavad otsustavaks, kui lihtsaks on tehtud kauba leidmine ja selle eest tasumine,“ rääkis SEB ärisegmendi müügijuht Riho Treumuth Äripäeva raadios.