Saade "Eetris on turundusuudised" keskendub turundusagentuuri palkamisele ja koostöö tegemisele. Sellel teemal arutlevad saates Rannar Remmelgas reklaamiagentuurist Must Uba ja Karl Altraja agentuurist Zavod. Saadet juhib Keit Ausner Äripäevast.
- Karl Altraja Zavodist (vasakul), saatejuht Keit Ausner ja Rannar Remmelgas agentuurist Must Uba. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu sellest, millisel juhul tasub reklaamiagentuuriga koostööd teha. Samuti arutletakse selle üle, et kui ettevõttes ei ole turundusjuhti, siis kes peaks olema suhtluses agentuuriga kontaktisikuks ning kuidas mõõta kasu agentuuriga koos töötades?
Saadet toetab turundusagentuur
Must Uba.
Kuula saadet siit:
Turundusagentuur – kas suur kulu või tulu?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.