Äripäeva raadio autosaate seekordses episoodis mängitakse autosõprade seas populaarset mõttemängu: millistest autodest sa komplekteeriksid oma kogu, kui sul oleks selleks x eurot?
- Valik kogudesse pääsenud autodest. Foto: Mr.choppers (Wikipedia); Pava, Milan (Wikipedia); Mick (Wikipedia); harry_nl (Flickr), Liis Treimann
Sedapuhku on eelarveks ümmargune 100 000 – ühtpidi kahtlemata suur summa, mis kipub unistama hakates siiski kole ruttu täis saama. Eriti kui arvestada, et paljude entusiastiautode hinnad on viimase mõne aastaga tõusnud hüppeliselt.
Oma valikuid tutvustavad Autogeeniuse peatoimetaja Tarmo Tähepõld, vabakutseline autoajakirjanik Uku Tampere ja "Autojuttude" saatejuht Karl-Eduard Salumäe. Kogud kujunevad erinevaks nii suuruselt kui ka suunitluselt.
Sul on 100 000 eurot ja tühi garaaž. Läks!
Seotud lood
5000 euro ja tükk maad väiksemagi summa sisse mahub rohkem suveautoks või lihtsalt põnevamaks igapäevasõidukiks sobivaid mudeleid, kui meelde tuleb. Küll aga tasub järgida paari tarkust, mis investeerimisegi puhul paika peavad: vaadata turge avara pilguga ning olla kannatlik.
Iseseisvuse taastanud puruvaeses Eestis tegutsesid paljude Lääne automarkide esindused. Edasi viis toona üksnes siinsete kaupmeeste muljetavaldav leidlikkus ja visadus, töö esinduses oli aga pöörane, kinnitab 1992. aastast saati uute autode äris sees olnud Jussi Pärnpuu.
Räägitakse, et Mercedese võistlusautode konstruktori Rudolf Uhlenhauti saabumist Stuttgarti peakontorisse oli pikalt ette kuulda. Musklis mootori müdin pani sõrmed trükimasinatelt tõusma ning pilgu aknast välja pöörama.
Rail Balticu Ülemiste terminali ehitustööd käivad: mitmed töövõtjad on juba kaasatud ja õige pea kuulutatakse välja veel neli hanget. Peagi alustatakse jalakäijate rõõmuks ka T1st Ülemiste Keskuseni viiva tunneli ehitamisega.