Suured ettevõtted on küll küberkurjategijatele mõneti magusam saak, kuid väikeettevõtteid on palju kergem ära kasutada nii, et seda ei panda suure kella külge, ütles Äripäeva raadio sisuturundussaates Tele2 interneti teenuse äri juht Linda Marie Ormus.
- Äripäeva raadio sisuturundussaate teemaks on interneti turvalisus. Foto: Erakogu
Kuigi interneti turvalisuse peale iga päev ei mõelda, peaks igaüks siiski olema tähelepanelik selle osas, mida ta internetis teeb. Kaotatud andmeid või raha ei pruugi kunagi tagasi saada, selgitab Ormus.
Kas teenusepakkujad peaksid turvalisust pakkuma lisana, mille pealt teenida rohkem tulu, kes on internetipakkujate turul hinnaliider, kas 5G tulek annab võimsa interneti kiiruse ja kas selleks on vaja teha lisainvesteeringuid, selgub samuti saatest.
Juttu tuleb ka Tele2 uutest era- ja ärikliendi netipakettidest, kuhu on turvalisus sisse arvestatud, ning ka Tele2 eesmärkidest.
Saadet juhib Tõnu Einasto.
Tele2: pank ega politsei kübervarguse ohvritele tagasimakset ei tee
Seotud lood
Panime paremusjärjestusse 28 Eesti telekomifirmat, võrreldes nende olulisemaid majandusnäitajaid.
Kuna hinnavahed eri operaatorite teenuste vahel ei ole meeletud, on kliendi jaoks mõne euro säästmise asemel olulisem teeninduse kvaliteet. Ehk et kliendile pakutaks täpselt seda, mille järele on vajadus, ning tullakse soovides vastu, rääkis saates "Alustava ettevõtja A&O" Tele2 interneti teenuse äri juht Linda Marie Ormus.
Tele2 on väga tugevalt ette võtnud oma teeninduskultuuri ning püstitanud ambitsioonika eesmärgi – saada parimaks teenindusettevõtteks Eestis. Millised on Tele2 viis väärtustega põimitud teeninduspõhimõtet, millest igapäevatöös lähtutakse, räägivad Äripäeva raadio karjääriteemalises saates chief happiness officer Sirli Seliov, teenindusguru Helena Viiroja ja juhtkonna praktikant Liisi Siil.
„Ei ole võimalik juhtida teisi, kui sa ei oska juhtida ennast,“ ütleb ettevõtte Tele2 juhatuse praktikant Kamen Reivik, kel on võimalus ühe aasta jooksul õppida tippjuhtidelt ehk Tele2 juhatuse liikmetelt.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.