"Digiturunduse praktikumi" saates on külas digilahenduste agentuuri ADMi juht ja digimeedia strateeg Riho Pihelpuu ja digiturunduse strateeg Tuulikki Kuuseorg, kellega arutletakse edukat Toyota Facebooki integreeritud kampaaniat.
- Priit Kallas ja Tuulikki Kuuseorg. Foto: Äripäev
Juttu tuleb klientide andmete saamisest, baaside kokku panemisest, kampaania erinevates keeltes üles seadmisest, tulemustest, eelarvest ning ka sellest, kuidas sama mudelit tulevikus kasutada. Saate lõpus jagatakse ka mõned näpunäited, mida kasutada.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kuula saadet siit:
Dünaamiliste reklaamidega kliente püüdma
Seotud lood
Nõmme keskuses asuv Elamus Kinnisvara ei aita üksnes selle kauni piirkonna kinnisvara vahendada, vaid kannab hoolt ka selle eest, et sealsed elanikud sportlikud ning terved oleksid. Ettevõtte juht Maia Karro on käed löönud Mart Poomi jalgpallikooliga ning annab enda toe sportimisvõimaluste edendamisse.