Saates "Eetris on turundusuudised" tuleb juttu turunduspsühholoogiast ning erinevate kanalite mõjust tarbijakäitumisele. Selleks oleme saatesse kutsunud Kantar Emori käitumisteaduste juhteksperdi Heidi Reinsoni.
- Keit Ausner ja Heidi Reinson (paremal). Foto: Äripäev
Saates arutletakse sotsiaalmeedia mõjust enesehinnangule ja manipuleerimisest, kuidas e-kaubanduses otsuseid langetatakse, sõnumite AB testimisest avalikus sektoris ning ka protsessidest, kuidas kliendid käituvad.
Saadet juhib Keit Ausner Äripäevast.
Tarbijakäitumise muutused ja manipulatsioon
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.