Saates "Eetris on turundusuudised" tuleb juttu turunduspsühholoogiast ning erinevate kanalite mõjust tarbijakäitumisele. Selleks oleme saatesse kutsunud Kantar Emori käitumisteaduste juhteksperdi Heidi Reinsoni.
- Keit Ausner ja Heidi Reinson (paremal). Foto: Äripäev
Saates arutletakse sotsiaalmeedia mõjust enesehinnangule ja manipuleerimisest, kuidas e-kaubanduses otsuseid langetatakse, sõnumite AB testimisest avalikus sektoris ning ka protsessidest, kuidas kliendid käituvad.
Saadet juhib Keit Ausner Äripäevast.
Tarbijakäitumise muutused ja manipulatsioon
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.