Tänases saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" räägime kahe eriilmelise tootmisettevõttega, kes otsustasid avada enda e‑poe. Enda kogemustest ja väljakutsetest räägivad Orkla Eesti müügijuht Külli Kuldkepp ja Softrendi müügijuht Kristiina Roberg.
- Softrendi müügijuht Kristiina Roberg, saatejuht Art Lukas ja Orkla Eesti müügijuht Külli Kuldkepp. Foto: Äripäev
Orkla sai enda e‑poe valmis kolme päevaga, Softrendil võttis e‑poe arendamine võttis aega tunduvalt kauem. Mõlemad avasid enda poe koroona alguses umbes kolm aastat tagasi. Saates räägitakse enda e‑poe ehitamisest, väljakutsetest, toodete komplekteerimisest ning ka sellest, miks on mõistlik tooteid müüa just enda e‑poes, mitte kellegi teise platvormil.
Saates tuleb juttu ka sellest, kuidas nad ennast turundavad, kampaaniaid korraldavad ning milliseid tooteid enim ostetakse.
Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
Enda e-pood on kasulik brändi kuvandi ja kvaliteedi hoidmiseks
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.