Alates 1. juulist lõpetab praegune Google Analytics töö ning asemele tuleb uus GA4. Mis see on ning mida see muudatus turundajatele ja ettevõtetele tähendab?
- Saatejuht Priit Kallas ja Mediabrands Digitali performance-tiimi juht Karl Lilienberg. Foto: Äripäev
"Digiturunduse praktikumi" saates räägitakse ka sellest, mida tuleb jälgida, kui GA4-le üleminekut tehakse, samuti arutletakse selle üle, mis on head ja halba uuenenud analüütika tööriista juures. Kiirkorras räägitakse ka läbi, kuidas GA4 seadistada.
Selleks oleme saatesse kutsunud Mediabrands Digitali performance-tiimi juhi Karl Lilienbergi. Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Digiturundaja: GA4 muudab analüütikat väga palju, aga mulle meeldib
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.