Alates 1. juulist lõpetab praegune Google Analytics töö ning asemele tuleb uus GA4. Mis see on ning mida see muudatus turundajatele ja ettevõtetele tähendab?

- Saatejuht Priit Kallas ja Mediabrands Digitali performance-tiimi juht Karl Lilienberg. Foto: Äripäev
"Digiturunduse praktikumi" saates räägitakse ka sellest, mida tuleb jälgida, kui GA4-le üleminekut tehakse, samuti arutletakse selle üle, mis on head ja halba uuenenud analüütika tööriista juures. Kiirkorras räägitakse ka läbi, kuidas GA4 seadistada.
Selleks oleme saatesse kutsunud Mediabrands Digitali performance-tiimi juhi Karl Lilienbergi. Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Digiturundaja: GA4 muudab analüütikat väga palju, aga mulle meeldib
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!