Alates 1. juulist lõpetab praegune Google Analytics töö ning asemele tuleb uus GA4. Mis see on ning mida see muudatus turundajatele ja ettevõtetele tähendab?
- Saatejuht Priit Kallas ja Mediabrands Digitali performance-tiimi juht Karl Lilienberg. Foto: Äripäev
"Digiturunduse praktikumi" saates räägitakse ka sellest, mida tuleb jälgida, kui GA4-le üleminekut tehakse, samuti arutletakse selle üle, mis on head ja halba uuenenud analüütika tööriista juures. Kiirkorras räägitakse ka läbi, kuidas GA4 seadistada.
Selleks oleme saatesse kutsunud Mediabrands Digitali performance-tiimi juhi Karl Lilienbergi. Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Digiturundaja: GA4 muudab analüütikat väga palju, aga mulle meeldib
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.