Kui Eesti reklaamiagentuurid tahaksid Cannes Lionsi reklaamifestivalil jõuda paremate sekka, siis tuleks teha märksa suuremaid investeeringuid žürii silmapiirile jõudmiseks, märkis Kontuuri loovjuht Urmas Villmann.
- Urmas Villmann juhib reklaamiagentuuri Kontuur, mis on võitnud Eesti reklaamiauhinna Kuldmuna ja jõudnud Cannesi reklaamifestivalil finalistide sekka. Foto: Karli Saul
Cannes Lionsi paremate sekka pääsemiseks ei piisa ainult heast ideest, märkis Villmann Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis. Edu saavutamiseks tuleb enne teha palju PR- ehk suhtekorraldustööd, et üldse jõuda otsustajate teadvusesse, aga paljud ei pea seda mõistlikuks investeeringuks. Samas tõi Villmann näite ühest Moskva agentuurist, kes kunagi investeeris festivali üle 100 000 dollari, aga pääses vaid kahte shortlist'i ehk jõudis kahes kategoorias žürii lauale hindamiseks.
Seotud lood
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.