Eesti tarbija ostujõud jääb vähenema niikauaks, kuni inflatsioon taandub rohkem ja palgatõus aitab seda kompenseerida, ütles Coop Eesti juht Rainer Rohtla.
Rohtla rääkis Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis, et Coopi poodide tarbijakäitumisest on näha kampaaniasiltidega ja soodsamate toodete suuremat menu. Samuti ostetakse varasemast väiksemaid pakendeid, märkis ta.
Eesti kolm suuremat jaeketti kaotasid eelmisel aasta jooksul turuosa kõige enam, kaks jaeketti vahetasid kohad ja Prisma kukkus priskesse kahjumisse, saab järeldada majandusaasta aruannetest.
Jaekaubandus liigub üha enam digitaalsete lahenduste suunas, milles e-poed mängivad olulist rolli. „Ostu sooritamisel e-poest saavad otsustavaks, kui lihtsaks on tehtud kauba leidmine ja selle eest tasumine,“ rääkis SEB ärisegmendi müügijuht Riho Treumuth Äripäeva raadios.