• OMX Baltic0,73%289,95
  • OMX Riga0,09%874,64
  • OMX Tallinn0,22%1 825,06
  • OMX Vilnius1,17%1 132,43
  • S&P 500−0,47%6 039,31
  • DOW 30−0,31%44 713,52
  • Nasdaq −0,51%19 632,32
  • FTSE 1000,36%8 588,75
  • Nikkei 2250,25%39 513,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%101,87
  • OMX Baltic0,73%289,95
  • OMX Riga0,09%874,64
  • OMX Tallinn0,22%1 825,06
  • OMX Vilnius1,17%1 132,43
  • S&P 500−0,47%6 039,31
  • DOW 30−0,31%44 713,52
  • Nasdaq −0,51%19 632,32
  • FTSE 1000,36%8 588,75
  • Nikkei 2250,25%39 513,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%101,87
  • 03.10.23, 14:00

Kuidas parandada e‑poe kliendikogemust ja kasvatada e‑mailide efektiivsust?

Tänases "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates kuuleme kevadel toimunud E‑kaubanduse UX konverentsi kahe ettekande salvestust.
Katre Uibomäe ja Erkki Markus.
  • Katre Uibomäe ja Erkki Markus. Foto: Raul Mee
Saate esimeses pooles räägib brändi strateegia ja kogemuse konsultant Katre Uibomäe maailmatasemel kliendikogemuse pakkumisest e‑poes ning saate teises pooles jagab nõuandeid ja soovitusi Smaily tegevjuht Erkki Markus, kuidas e‑poed saavad läbi e‑maili turunduse enda tulemusi parandada.
Saates kuuleb hulgaliselt nõuandeid ja soovitusi, mida tasub rakendada enda e‑poe kasutajasõbralikumaks muutmisel.
Saade valmis koostöös pakiveo ettevõttega DPD.
Kuidas parandada e‑poe kliendikogemust ja kasvatada e‑mailide efektiivsust?
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.01.25, 11:16
63% tööotsingutest toimub nutiseadmega
Eesti tööportaale külastati 2024. aastal enam kui 35 miljonit korda. Pooled külastustest tehti CVKeskus.ee tööportaali, millele järgnesid Töötukassa (20% külastustest) ja CV-Online (16% külastustest), näitab veebianalüütika ettevõtte Similarweb värske statistika.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele