"Cleantechi" saates räägime jätkusuutlikust linnaruumist ja liikumisest. Arutame, millised on kiired lahendused, mida saame teha kohe, ja kuhu suunas vaadata tulevikus. Kuidas parandada ühistransporti ja kus on ikkagi rattatee koht? Saates on Tallinna abilinnapea Madle Lippus ja tuleviku linnaruumi loova Hundipea arenduse juht Markus Hääl.
- Tallinna abilinnapea Madle Lippus. Foto: Andras Kralla
Madle Lippus leiab, et Tallinna transpordilahendusi tuleb muuta, et pakkuda alternatiive autoga liiklemisele. Kuid lisaks ühistranspordile tuleks arendada ka sõlmpunkte ja uuendada olemasolevat veeremit. Ohutuse tagamiseks tuleks Lippuse hinnangul vähendada piirkiirust.
"See on teema, millest me linnavalitsuses teatud intervalli tagant räägime. Mina isiklikult toetan seda, et kesklinn peaks olema läbivalt 30 kilomeetrit tunnis piirkiirusega, aga see on üks teema, kus meil konsensust ei ole. Teatud tänavatel igal aastal piirkiirust alandatakse, aga küsimus on üldises arusaamises ehk et kui me kehtestame piirangud konkreetsetes tsoonides, siis ei teki küsimust, kas siin tänaval tuleb aeglasemalt sõita, vaid see ongi üldine norm," ütles Lippus.
Saatejuht on Mart Valner.
Saadet toetab Cleantech Estonia ja Sunly AS.
Tallinna linnavalitsus arutab kesklinnas piirkiiruse alandamist
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti tööportaale külastati 2024. aastal enam kui 35 miljonit korda. Pooled külastustest tehti CVKeskus.ee tööportaali, millele järgnesid Töötukassa (20% külastustest) ja CV-Online (16% külastustest), näitab veebianalüütika ettevõtte Similarweb värske statistika.