Äripäeva TOPi saate teemaks on seekord turundus. Stuudios on suhtekorraldusagentuuride TOPi kuuendaks tulnud Corpore juht Janno Toots ja meediaagentuuride TOPis esimesel-teisel kohal oleva Intense Growth Hubi juht Liis Oper.

- Tele võib tunduda vanamoeline, kuid turunduskanalina on see jätkuvalt tähtis, ütlevad Corpore juht Janno Toots ja Intense Growth Hub juht Liis Oper. Foto: Sigrid Kõiv
Liis Oper ütleb, et kogu nende tegevus on andmepõhine: andmed pärinevad klientidelt, palju kasutatakse meediauuringuid, ettevõte teeb ise uuringuid. Andmed näitavad, et Eesti inimene vaatab umbes kolm tundi päevas televiisorit. Seda on küll pool tundi vähem kui paar kümnendit tagasi, kuid 93% eestimaalastest jõuab vähemalt korra kuus teleri ette. Samas on kanalite valik killustunud ning seda, kust efekt tuli, tuleb eraldi uurida.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtete IT-turve on tõusnud küberrünnakute tõttu ülioluliseks. Uus direktiiv Euroopast, mis kannab nime NIS2, püüab korrastada reegleid ja seab ettevõtetele kohustusi IT-turvalisuse tagamiseks.