• OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • 24.11.23, 14:00

Parimad digiturundajad avavad tööriista- ning nipilaeka

Tänases "Digiturunduse praktikumi" saates kuulame kahte ettekannet septembris toimunud digiturunduse aastakonverentsilt Best Internet.
Priit Kallas, Dreamgrow ja Omnicom Media digivaldkonna juht Angelo Maiuri.
  • Priit Kallas, Dreamgrow ja Omnicom Media digivaldkonna juht Angelo Maiuri. Foto: Marko Mumm
Saate esimeses pooles jagab digiturundaja Priit Kallas kuulajatele infot parimatest digiturunduse tööriistadest, mis aitavad digiturundajate tööd tulemuslikumaks muuta. Saate teises osas räägib Omnicom Media digivaldkonna juht Angelo Maiuri, kuidas jälgida klienditeekonda nii-öelda küpsistejärgsel ajastul.
Priit Kallas on Eesti üks kõige pikaajalisema kogemusega digiturundaja. Ta on oma pika karjääri jooksul uurinud ja katsetanud sadu digiturunduse tööriistu. Ta pani enda ettekande jaoks kokku valiku parimatest tööriistadest, mida digiturunduses täna kasutada.
Angelo Maiuri räägib sellest, mis asjad on üldse küpsised ning miks need on olulised. Lisaks tuli juttu sellest, kuidas uutes oludes kliendi kohta andmeid koguda ja kliendi teekonda jälgida.
Mõlemad esinejad jagavad kuulajatele hulgaliselt näpunäiteid.
Parimad digiturunduse tööriistad ning kust tulevad meie kliendid?
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele