Globaalsete suurklientide püüdimiseks tuleb teha head turundust ja müügitööd, kuid kõige paremini töötab rahulolev klient, rääkis Cleveroni turundusjuht Kertu Kuusik.
- Tihtipeale tuleb müügi õnnestumiseks klient Cleveroni Viljandi tehasesse automaate kaema tuua, ütles ettevõtte turundusjuht Kertu Kuusik. Foto: Eiko Kink
"Me näeme, et moel või teisel ikkagi see, et su tänane klient on rahul ja ütleb, et see töötabki, on see, kus sa saad jala ukse vahele," rääkis Kuusik Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Intervjuus rääkis Kuusik, kuidas äriklientidele keskenduva ettevõtte brändi üles ehitada, ning avaldas, kuhu loodab Cleveron 2030. aastaks jõuda.
Juttu tuli ka sellest, kuidas on Eesti kiire hüppe kõrval ülejäänud maailmas pakiautomaatide kasutamine levinud.
Intervjueeris Hando Sinisalu.
Cleveroni turundusjuht paljastab, kuidas jalg suurklientide ukse vahele saada
Seotud lood
Hasartmängude arendaja Bally's Estonia, kus mullu oli keskmine palk 4363 eurot, kavatseb koondada 69 inimest.
Pakiroboteid ja -automaate tootev Cleveron koondab seoses kahjumlike ärisuundade sulgemisega 20% kõigist töötajatest.
Pakiautomaatide arendaja Cleveroni asutaja Arno Kütt müüs üllatava hinnaga suure tüki ettevõttest, mis viis firma hinnalipikult sadu miljoneid eurosid.
Omniva sisenes uuele turule, ostes erapakiautomaatide arendaja Parcelsea kõik Eestis asuvad automaadid. Veel mõne kuu eest võttis Cleveronist pärit juhtidega Parcelsea Cleveroni automaadid üle.
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.